torsdag 4 december 2008

Bio mitt på dagen

Fullt ös i göteborg hela dagen. Först Företagsutbildning på nordstan, en utbildning som var mycket bra. Efter det gick jag och tittade in lite kläder. Hittade en tröja :). Satte mig sen ner och drack en öl. Skulle möte en kompis runt 17:00 tiden för att gå på Frölunda-Modo. Många timmar kvar att slå igäll så alternativen va att beställa en öl till eller göra något annat. Det blev det senare. Jag hamnade tillslut på Bio och filmen "Maria Larssons eviga ögonblick". I Salongen fanns jag och 50 stycken 75 plussare. Jag lovar, alla var över 75! Tänkte först att jag sover igenom filmen. Sov första kvarten, vaknade, kunnde inte somna om, ännu mer irreterad över att jag inte stannade kvar hos dom kalla Ölen, gav filmen sen en chans. Måste säga att fimen var riktigt bra tillslut. Mycket pågrund av att Micke P är sveriges bästa skådis.

Inga kommentarer: