tisdag 9 december 2008

Varma mackor, House och stortorsk/Klonk

Varma mackor gjorda på tekakor i ugnen. På dom hade jag chilisås, kyckling, skinka rödlök och ost. Sicka mackor! Jobbigt bara att om inte var färdiga till House på 4an. Fick gå som en jojjo mellan tvn och köket. Den serien kan man verkligen inte missa en minut av, när man väl är inne i ett avsnitt. Trots att man vet att alla avnsitt är uppbyggda på samma sätt så finns det en tjusning med det.

Efter det blev det stortorsk på Tic-A-Tac Poker (spel över msn) mot en som förmodligen sover gott på vinstkudden nu.

Fick revanch mot en annan kompis. Och vilken sådan därefter. Bäst av 3 matcher. Allt kom att avgöras på de två sista dragen. Pang Pang. Först till hans, sen till min fördel. Gött mos

Förklaring till er som skan spelet. Jag leder med 2500 poäng inför sista kortet. Joe får en Bov. Tar bort spader 9 för mig och därmed en stege, färg och färgstege...Dunk ner 2600 poäng. Enda kortet som hjälper nu är hjärter 9. Och visst klonkas den in. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det måste vara någon serie jag missat. Har aldrig hört om den.