lördag 13 december 2008

Slogan

Berättade för några veckor sedan för mina kompisar om mina planer att starta en enskild firma. Tanken är att jag ska ta över trappstädningen i vårna bostadsrättsförenig. Jag berättade även vad jag hade tänkt döpa firman till. "Puts på studs"

Fick meddelande nu av en kompis som hade ett förslag på en slogan. "När du hittar massa smuts, ring till puts på studs! För lillen är killen som kan drillen" Kul, den får det bli.

Väntar för övrigt på att Nobelfesten från Norge ska läggas ut på youtube. Robyns ”With every heartbeat” med Kleerup på trummor och därefter en innerlig ”Be mine” var otroligt bra. Inte ett hårstrå låg platt på kroppen.

Nu ska jag återgå till min kalla Gin and Tonic som är placerad framför tvn och supermatchen Barcelona-Real Madrid

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack =)

satsa på enskild firma du det är kul!
kram

Anonym sa...

Tack! Haha, mobilbilder så fina vet jag inte. Ville bara visa snön. Yes, i Bolougner!